Kuidas olla tööl organiseeritud
Sassis töökoha saab vähese vaevaga muuta puhtamaks ja tõhusamaks. Heade hoiulahendustega on lihtsam korda hoida ning dokumente ja töövahendeid üles leida. Püüa vältida sassis juhtmeid ja segamini kirjutuslaudu meie nõuannetega.
1. Mööbel ladustamiseks
Riiulid on suurepärane valik kaustikute ja raamatute hoidmiseks, mis peavad olema kergesti ligipääsetavad. Nii on vähem segadust ja saad hõlpsalt valida, mida vajad. Vali oma riiuli kõrguse kohandamiseks reguleeritav riiulikapp.Kapid võimaldavad peita tundlikke dokumente ja asju, mida ei pruugi iga päev vaja minna. Kui soovid hoida konfidentsiaalseid dokumente või väärisesemeid, vali lukuga kapp.
Sahtlikapp sobib suurepäraselt paberi ja väikeste esemete hoidmiseks. Asetage need ruumi säästmiseks laua alla. Ratastega sahtlikappi saad liigutada kuhu iganes soovid.
Kummutid on klassikaline, stiilne ja praktiline mööbliese kontorisse. Suur kastide arv võimaldab korralikult esemeid või dokumente sorteerida. Kui sahtlitel on sildid, tead alati, mis seal sees on.
2. Suurepärane hoiulahendus
Mõtle sellele, kus iga asja hoiustada, esemed, millega regulaarselt töötate, oleks kõige kättesaadavamad. Rühmita kokkukuuluv ja hoidke neid ühes kohas. Leiad kiiresti selle, mida otsid. Hoia oma laud korras, kasutades praktilisi lahendusi.Dokumendisahtleid saab kasutada sissetulevate ja väljaminevate kirjade ja brošüüride sorteerimiseks või pooleliolevate töödokumentide hoidmiseks.
Hoiukarbid sobivad hästi vähekasutatud asjade hoidmiseks. Asetage need riiulile ja märgistage need, et neid tulevikus harva kasutatavaid dokumente või esemeid oleks lihtne leida.
Dokumendikast hoiab ajakirju, brošüüre, ajalehti ja pabereid korrastatuna. Nad nad ilusti ühes kohas, mitte laudadel ja riiulitel laiali.
Sildimasinad on mugavad etikettide kiireks tegemiseks. Märgistatud sahtlite, kaustade ja panipaikade kasutamine aitab teil teada, kus kõike hoitakse.
Rippkaantekapp on hindamatu väärtusega kontoris, kus on palju paberdokumente. Sellised kapid muudavad õige dokumendi leidmise lihtsaks. Kui kontoris on ka dokumendikäru, saad kõik lihtsalt lauale tuua ja pärast töö lõpetamist õigele kohale tagasi viia. Valige tundlike dokumentide jaoks lukuga kapp. Olemas on ka tulekindlad kapid.
3. Organiseeri oma töölaud
Kaablihoidik aitab peita kaableid ja neid korras hoida tarvikutega. Sassis laadijate puhul on lahenduseks kaablihoidikud. Need on isekleepuvad, et kinnitada need sinna, kus neid kõige rohkem vajad.Lauasahtlid, mida saab lauaplaadi alla kinnitada, on ruumisäästlik panipaik asjadele, millele on hõlpsalt ligi vaja pääseda.
Kirjatarvete alust kasutage pliiatsite, kustutuskummide, kirjaklambrite ja muude väikeste esemete hoidmiseks.
4. Rutiin korra hoidmiseks
Kui kontorit jagavad mitu inimest, on ühiste rutiinide loomine suurepärane idee, et kõik teaksid, mida teha. Leppige kokku, kus ja kuidas peaksite kõiki vajalikke asju hoidma. See säästab aega ja vähendab ärritust, kui keegi ei pea asjatult midagi otsima. Koos on lihtsam vältida segadust kontoris.Proovige broneerida vähemalt üks päev aastas, et likvideerida asjad, mida enam ei vajata või mis on aegunud. Aja jooksul võivad hoiuvajadused erinevatel põhjustel muutuda, kui olemasolevaid lahendusi tuleb uuendada või tõhusamalt ümber korraldada.
Muutke harjumuseks panna asjad alati tagasi, kui olete üksikute esemetega lõpetanud. Asjad kipuvad kuhjuma või muutuvad kättesaamatuks, sest need on vales kohas.
Jälgige oma tööruumi. Segane kirjutuslaud ei jäta külastajatele head muljet.
Kuidas valida õige riiul?
Mida kontorisse vaja läheb?
Värskeimad artiklid Sinu postkastis!
Kord nädalas saadame välja uudiskirja, mis sisaldab põnevaid artikleid ja nõuandeid, inspiratsiooni töökeskkondade sisustamiseks ning sooduspakkumisi.Palun oota...
*Tellides uudiskirja kinnitan, et olen lugenud ja nõustun AJ Tooted AS privaatsuspoliitikaga.