HAVEN – pikaajalistest kogemustest välja kasvanud uus bränd

AJ Grupp pakub sisustust ja sisustuslahendusi terviklikult kogu ettevõttele – olgu tegemist kontori, puhkeala, töökoja, riietusruumi või laoga. Tänu sellele saame aidata ettevõttel lihtsasti ja kiirelt kasvada start-upist aina suuremaks ettevõtteks. Kõik vajalik uute töökohtade sisustamiseks on mugavalt ühest kohast kättesaadav.

Räägime koostööst uue vannitoa sisustust pakkuva ettevõttega, kes sisenes turule 2019 aasta kevadel. Sellele on eelnenud aasta pikkune ühine ettevalmistusperiood, et ettevõte oleks sisemiselt valmis – sealhulgas tootmine, laopinnad ja kontori pool.

Projektimüük

Mikael Thedeby oli varasemalt üle 20 aasta töötanud juhtivatel töökohtadel vannitoa sisustust pakkuvates ettevõtetes. Ühel päeval avanes tal võimalus teha algust oma ettevõttega. 2018 aasta alguses tehti talle pakkumine, mis tundus liiga hea, et olla tõsi, sest oli täpselt see, mida ta oli otsinud.

Pakkumine tuli Finn Blichfeldilt, Tapwell AB ja Bricmate AB omanikult. Ettevõtted pakuvad erinevaid segisteid, plaate ja mosaiike vannituppa ning kööki. Brändid on Skandinaavia turul hästi tuntud ja sealt koorus välja uus idee laieneda ka vannitoa sisustuse turule. Uus bränd HAVEN keskendub just sellele. Mikaeli vastutuseks sai uue ettevõtte üles ehitamine ja turuosa loomine.

Projektimüük

Ajastus oli ideaalne. Mikael oli just lõpetanud töösuhte eelmise ettevõttega ning oli vaba uutele pakkumistele.
"Võimalus osaleda millegi uue loomises juba täiesti algusest peale, sealjuures omades tugevat finantstuge ja teadmiste pagasit, kõlas uskumatult. Teades, et tegemist on kvaliteetsete brändidega ja oskuslike tootjatega, ei kahelnud ma hetkekski, kui pakkumise vastu võtsin”,  kirjeldas Mikael oma mõtteid.
“Olin ka eelnevalt töötanud samas valdkonnas juhtivatel kohtadel ning teadsin täpselt, kui palju aega vajab uue ettevõtte käima lükkamine. Samas tundsin, et mul on nii tahtmist kui jõudu selle ellu viimiseks.”

Projektimüük

Mikael alustas nii-öelda tühjalt kohalt, kuid peagi oli tema ees pikk ja selge tööde nimekiri. Esimese asjana oli vaja välja töötada toodete disainimise protsess, mille võttis enda kanda mainekas disainiettevõtte Note Design Studio. Arendus võttis aega vaid seitse kuud. Mikael mainib: “Üllatavalt lühikese ajaga loodi suurepärane lahendus, millega me väga rahul oleme!”

Lõplik disain joonistus välja tuginedes H2 kontseptsioonile – harmoonilised voolujoonelised jooned, ümbertöödeldavad materjalid ja läbimõeldud sisusutuslahendused. Lisaks sellele on mööbli küljepaneelid ja töötasapinnad vahetatavad, mis tähendab seda, et kui mõni osa mööblist kahjustada saab, siis saab vahetada välja vaid ühe detaili. Samamoodi saab väga lihtsasti uuendada värvilahendust, vahetades ümber vaid kapiuksed.

Disain paigas, oli vaja edasi minna tootmise planeerimisega ja vaadata, kes on valmis meile neid tooteid valmistama. Soovisime teha koostööd eelkõige kohalike ettevõtetega. “Kõik puidust detailid ja kinnitused tulevad Rootsi tarnijatelt”, räägib Mikael.

Projektimüük

Järgmine samm oli leida ettevõttele asukoht. Eelistuseks oli luua ettevõte pere hobusefarami lähedale Halmstadist natukene väljas. Mikael valis vana ja samas meeldiva auraga tööstuspiirkonna Oskarströmi keskosas, Nissani jõe lähistel.
Täielikult renoveeritud ruumides paiknevad nüüd ettevõtte kontoriruumid, näidistesaal, komplekteerimisliin ja ladu. Nissani jõe poolses fassaadis on suured maast-laeni aknad, et töötajad saaksid nautida silmailu, mida pakub pidevalt ajas muutuv ja rahustavalt sillerdav jõgi.
“Paremat vaadet annab otsida, eriti veel tehastes”, kiidab Mikael õnnelikult.

Projektimüük

Tööruumid valitud ning renoveeritud, oli aeg mõelda sisustusele ja Mikaelile meenus ettevõte, kellega varasemalt on sisustuse osas kokku puutunud – AJ Grupp. Ta külastas peakontoris, Halmstadis asuvat näidistesaali ja kohtus müügiesindajaga. Koos rääkisid nad läbi, milline uus sisustus olla võiks ja arutasid läbi erinevaid võimalusi.
“Kõik vajalik oli olemas ühes kohas, saime kohapeal vaadata, milline meie sisustus üldjoontes välja võiks hakata nägema. See lihtsustas otsuste tegemist ja erinevate võimaluste vahel valimist”, kirjeldab Mikael.
Tegemist oli suure projektiga – sinna kuulusid nii kõrguses reguleeritavad lauad, töökoja lauad- ja kapid, kallurkonteinerid ning ka erinevad pisidetailid nagu kontoritarvikud, prügikorvid, alusmatid jne.
“Meie eesmärk oli luua parimad töötingimused oma töötajatele, et töö tegemine oleks ergonoomiline, mugav ja kiire. Sellises olukorras on väga oluline, et keegi aitaks juba projekti algusest peale õige plaani kokku panna. Pikaajalise töökohtade sisustamise kogemusega ja laia tootevalikuga AJ Grupp on selleks suurepärane koostööpartner”, räägib Mikael.

HAVEN H2 lansseeriti Stockholmi sisustusmessil Furniture & Light Fair 2019 ja see äratas külalistes suurt huvi.
“Postitasime ka mõningaid tootepilte, mis head vastukaja said ja laialdaselt sotsiaalmeedias ka jagati”.
HAVEN tähendab “varjupaika” või “turvalist sadamat” – seda tunnet tahame edasi anda oma vannitoasisustuse brändiga. Vannituba peaks olema mõnus, rahulik ja vaikne koht, kus sul on hea olla sina ise ja võtta aega endale.
Tütarettevõte Tapwell on leidnud oma niši odavate ja eksklusiivsete brändide vahel. Mis selle põhjuseks on?
“Nagu Finn ütleb: väärtus, mida klient saab rahasumma eest, mis ta ära annab, on väga suur – kõrge kvaliteet, hea disain, aga samas taskukohane hind. Meie tooted HAVENis saavad olema samas segmendis”, seletab Mikael.

Projektimüük

Viimane samm ettevalmistuste nimekirjas, ja samas esimene HAVENi eluteel, astuti 2019 aasta aprillis, kui alustasid tööd müügispetsialistid, kes tutvustavad brändi ja tooteid laiemalt. Tooted on eelkõige suunatud disaini ja kvaliteeti väärtustavale sihtgrupile.

Esimesel aastal töötas Mikael nii tegevjuhi, müügimehe, ostuspetsialisti kui ka laojuhi ja puhastustöölisena. Kõik selleks, et ettvõtte tugevalt käima saada. Nüüdseks on ettevõttega liitunud tootmisjuht, komplekteerijad ja müügispetsialistid. Hetkel on ettevõttes tööl seitse inimest, aga plaanid on kasvada aina suuremaks ning peagi värvata juurde uusi kolleege. Mikael on juba uurinud ka võimalusi laieneda kõrvalasuvatesse hoonetesse, mis hetkel vabad on.
“Kui aeg on õige, siis tahame kasvada just samas keskkonnas. Samamoodi, saame jätkata sama joont ka sisustuses, kasutades selleks AJ-i abi. Meil on ühine keel ja mõte, mis suunas ettevõite võiks liikuda”, lõpetab Mikael.

Koos Sinu ettevõttega kasvame ka meie – soovime, et Sul läheks hästi ja aitame Sind sealjuures just õige sisustuse leidmisega oma tööruumidesse. Võta ühendust  projektimüügi meeskonnaga.